Retururi și reclamații
Retururi
Aveți la dispoziție 14 zile pentru a vă retrage din contract. Pur și simplu trimiteți produsele înapoi la adresa noastră de retur.
Retururi gratuite
Clienții pot genera o expediere gratuită de retur pe pagina „Retururi”.
Adresa de retur:
Budryka 3/3A, 41-503 Chorzów, Polonia
Informații suplimentare
- Produsele returnate trebuie ambalate cu grijă pentru a le proteja de deteriorarea în timpul transportului.
- Dacă comandați o livrare în afara Poloniei, pot fi aplicate reguli diferite pentru returnări, reclamații sau garanții, în funcție de reglementările locale.
- Nu acceptăm retururi de la companii (aceasta nu se aplică comercianților individuali în cazul menționat la articolul 7aa din Legea privind drepturile consumatorilor, coroborat cu articolul 385 alineatul (5) din Codul civil)
- Nu acceptăm returnări cu plata la livrare.
- Ați primit un articol gratuit? – dacă returnați produsele, vă rugăm să ni-l trimiteți și pe acesta.
- Aveți o reducere la următorul articol? – dacă returnați produsele, vom reduce rambursarea cu valoarea reducerii acordate.
Reclamații
Termenul de reclamație este de 2 ani. Acest lucru se aplică reclamațiilor în garanție sau neconformității produselor cu contractul. Nu este obligatoriu să completați formularul de reclamație; este suficient să ne contactați prin e-mail/telefon cu detaliile reclamației sau să furnizați aceste informații, de exemplu, pe o foaie de hârtie atașată coletului.
Adresa pentru reclamații:
Budryka 3/3A, 41-503 Chorzów, Polonia
Informații suplimentare
- Bunurile returnate trebuie ambalate cu grijă pentru a le proteja de deteriorarea în timpul transportului.
- Vă rugăm să rețineți că nu acceptăm colete cu plata la livrare.
- Reclamațiile vor fi procesate în termen de 14 zile și veți fi notificat cu privire la rezultat.
- Dacă există probleme, vă vom contacta prin e-mail sau telefon după primirea coletului.
