🚐  Expediere rapidă a comenzilor
💥  Prețuri excelente  💥
Nu ratați promoțiile excelente!
Livrare gratuită de la 170,89 RON

Reglementările magazinului

§ 1. Definiții

  1. Termeni și condiții – acești Termeni și condiții, care specifică regulile pentru încheierea contractelor de vânzare la distanță prin intermediul Magazinului online, regulile pentru executarea acestor contracte, drepturile și obligațiile părților la Contractul de vânzare la distanță și regulile pentru tratarea reclamațiilor. În ceea ce privește serviciile furnizate pe cale electronică, Termenii și condițiile sunt, respectiv, termenii și condițiile menționate la articolul 8 din Legea privind furnizarea de servicii electronice.
  2. Client – o persoană fizică cu capacitate juridică deplină, o persoană juridică sau o unitate organizațională fără personalitate juridică, căreia legea îi conferă capacitate juridică, care încheie un Contract de vânzare la distanță cu Vânzătorul.
  3. Consumator - o persoană fizică care efectuează o tranzacție juridică cu un antreprenor care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.
  4. Antreprenor individual - o persoană fizică care încheie un contract de vânzare la distanță direct legat de activitatea sa comercială, atunci când conținutul acestui contract indică faptul că nu are un caracter profesional pentru această persoană, rezultând în special din obiectul activității sale comerciale, pus la dispoziție pe baza dispozițiilor privind Registrul central și informațiile privind activitatea economică.
  5. Antreprenor - o persoană fizică, persoană juridică sau unitate organizațională care nu este persoană juridică, căreia legea îi conferă capacitate juridică, care desfășoară activități comerciale sau profesionale în nume propriu.
  6. Vânzător:
    AllTrade Ryszard Sołtysik,
    kontakt@avilis.pl,
    NIP 6431784481,
    REGON 540900330.
  7. Adresa sediului social al vânzătorului:
    Gliwicka 228,
    40-860 Katowice. Polonia
  8. Magazin online - un site web operat de Vânzător, disponibil la următoarele adrese electronice: https://avilis.ro, prin intermediul căruia Clientul poate obține informații despre Produse și disponibilitatea acestora, precum și poate achiziționa Produsele sau comanda furnizarea de servicii.
  9. Contract de vânzare la distanță - un contract de vânzare a Bunurilor/contract de prestare a unui Serviciu digital sau a unui Conținut digital (dacă este cazul), încheiat prin intermediul Magazinului online.
  10. Bunuri - bunuri mobile pe care Clientul le poate achiziționa în Magazinul online.
  11. Serviciu digital - un serviciu care permite Consumatorului să:
    1. creeze, să prelucreze, să stocheze sau să acceseze date în format digital;
    2. partajeze date digitale care au fost trimise sau create de Consumator sau de alți utilizatori ai acestui serviciu;
    3. alte forme de interacțiune utilizând date.
  12. Conținut digital - date create și livrate în format digital.
  13. Politica de confidențialitate și cookie-uri a magazinului online – un document care specifică regulile detaliate pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și utilizarea cookie-urilor. Politica de confidențialitate și cookie-uri constituie Anexa 3 la Termenii și condițiile și este disponibilă la https://avilis.ro/ro/privacy-and-cookie-notice.html.
  14. Suport durabil - înseamnă un material sau un instrument care permite Clientului sau Vânzătorului să stocheze informații adresate personal acestora într-un mod care permite accesul la informații în viitor pentru o perioadă adecvată scopurilor pentru care sunt destinate informațiile și care permite reproducerea nealterată a informațiilor stocate, în special poșta electronică.
  15. Formular electronic de comandă - o procedură electronică de plasare a unei comenzi pusă la dispoziția Clientului de către Vânzător.
  16. Formular electronic de returnare - o procedură electronică pentru efectuarea returnărilor pusă la dispoziția Clientului de către Vânzător; disponibilă la https://avilis.ro/ro/returns-open.html.
  17. Formular electronic de reclamație - o procedură electronică de depunere a reclamațiilor pusă la dispoziția Clientului de către Vânzător; disponibilă la https://avilis.ro/ro/rma-open.html.
  18. Plasarea unei comenzi - confirmarea comenzii de către Client prin apăsarea butonului „”, considerată ca o declarație de voință obligatorie a Clientului de a încheia un Contract de vânzare la distanță cu Vânzătorul.
  19. Cont - un set de date stocate în Magazinul online și în sistemul TIC al Vânzătorului referitoare la un anumit Client și la comenzile plasate de acesta și la Contractele de vânzare la distanță încheiate, pe care Clientul le poate utiliza pentru a plasa comenzi, precum și pentru a le anula sau edita în timp util și pentru a încheia Contracte de vânzare la distanță.
  20. Recenzie de comandă sau recenzie individuală de produs – declarații subiective și evaluări acordate sub forma a 1 până la 5 stele.
  21. Comandă de abonament - o comandă creată automat ca parte a unui abonament.
  22. Abonament - un serviciu electronic care permite crearea automată a comenzilor de abonament pentru anumite bunuri, în conformitate cu frecvența selectată de client, fără a fi necesară plasarea de comenzi separate până la sfârșitul abonamentului.
  23. Plăți recurente – plăți gestionate ca parte a serviciului de plată IdoPay furnizat de Operator și executate automat, în cicluri specificate, utilizate pentru a plăti Comenzile de abonament pe baza consimțământului acordat de Client la începutul Abonamentului (ordin permanent al Titularului cardului).
  24. Operator - IdoPayments sp. z o.o. cu sediul social în al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, înscrisă în Registrul Antreprenorilor ținut de Tribunalul Districtual Szczecin-Centrum din Szczecin, Secția Comercială 13 a Registrului Național Judiciar sub numărul 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, cu capital social: 800.000,00 PLN. Adresa de serviciu: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, denumită și: „IdoPayments”, care este o instituție de plată națională în sensul articolului 2 alineatul (16) din Legea din 19 august 2011 privind serviciile de plată (Jurnalul Oficial din 2020, poziția 794, cu modificările ulterioare) [denumită în continuare: „UUP”].
  25. Card – un card de plată emis în cadrul sistemelor Visa sau International sau Mastercard International, aprobat de reglementările acestor sisteme pentru tranzacții fără prezență fizică.
  26. Metode de cumpărare rapidă – cumpărături efectuate folosind Google Pay, Apple Pay sau Express Checkout, care permit finalizarea cumpărăturilor cu un singur clic pe cardul produsului.
  27. Document de vânzare – chitanță fiscală, factură cu TVA sau chitanță fiscală electronică (e-chitanță sau e-factură) sub formă de fișier PDF, livrată la adresa de e-mail a Clientului.

§ 2. Dispoziții generale

  1. Tipurile și domeniul de aplicare al serviciilor furnizate electronic:
    1. încheierea de contracte de vânzare online - pentru bunurile vândute în magazinul online,
    2. reguli pentru înregistrarea și utilizarea unui cont în magazinul online,
    3. adăugarea de opinii, comentarii și evaluări – Clientul poate adăuga o opinie sau un comentariu la comanda sa,
    4. trimiterea de e-mailuri în care Vânzătorul confirmă primirea comenzii, eventuala primire a plății, acceptarea comenzii pentru procesare.
  2. Utilizarea magazinului online este posibilă cu condiția ca sistemul IT utilizat de Client să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime:
    1. versiunea actuală a browserelor web, de exemplu:
      • Firefox
      • Chrome
      • Microsoft Edge
    2. orice program pentru vizualizarea fișierelor în format PDF.
  3. Conținutul publicat pe site-ul magazinului online, inclusiv descrierile produselor și prețurile, constituie o invitație la încheierea unui contract în sensul articolului 71 din Codul civil.
  4. Vânzătorul pune la dispoziție acești Termeni și condiții și anexele prin intermediul unui link de pe pagina de start înainte, în timpul și după încheierea Contractului de vânzare la distanță. Clientul le poate descărca și imprima.
  5. Pentru a asigura securitatea comunicării și a datelor în legătură cu serviciile furnizate, Magazinul online ia măsuri tehnice și organizatorice adecvate nivelului de securitate al serviciilor furnizate, în special măsuri pentru a împiedica persoanele neautorizate să obțină și să modifice datele cu caracter personal transmise prin internet.

§ 3. Comenzi

  1. Comenzile pot fi plasate în Magazinul online prin intermediul unui Cont sau selectând opțiunea de cumpărare fără înregistrare, caz în care se creează un cont intern (tehnic), care permite Vânzătorului să stocheze datele legate de comandă, pe baza cărora Clientul poate crea un Cont. Contul intern este menținut până când datele sunt șterse din sistem, contul este blocat sau expiră perioada de stocare a datelor cu caracter personal specificată în prevederile legale.
  2. Achiziția se efectuează completând Formularul de comandă electronic disponibil pe site-ul magazinului online sau selectând metode de achiziție rapidă. În cazul Formularului de comandă electronic, selecția Bunurilor comandate se face prin adăugarea acestora în coș. Formularul electronic de comandă specifică, printre altele, ce Produse, la ce preț și în ce cantități dorește Clientul să comande la locația indicată de acesta. Clientul ia măsurile tehnice corespunzătoare pe baza mesajelor afișate.
  3. După ce Clientul a furnizat toate datele necesare, va fi afișat un rezumat al comenzii plasate. Rezumatul comenzii va conține informații privind: datele de identificare ale Vânzătorului, obiectul comenzii, prețul unitar și total al Bunurilor comandate, inclusiv costurile de livrare și alte costuri, dacă există, metoda de plată selectată, metoda de livrare selectată, termenul și costurile de livrare.
  4. Dacă obiectul contractului este livrarea de conținut digital sau servicii digitale care nu sunt înregistrate pe un suport material sau servicii furnizate electronic sau la distanță, Consumatorul, într-o casetă de selectare suplimentară necesară pentru a plasa o comandă și situată în Formularul electronic de comandă, își dă consimțământul următor: „Sunt de acord cu livrarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport material sau cu începerea serviciului înainte de expirarea termenului de 14 zile de la data încheierii contractului și iau act de pierderea dreptului de a retrage contractul.” Vânzătorul va confirma primirea consimțământului de mai sus prin e-mail.
  5. Pentru a plasa o comandă, este necesar să furnizați datele personale marcate ca obligatorii în Formularul electronic de comandă, să acceptați Termenii și condițiile și să trimiteți comanda apăsând butonul „”.
    1. Trimiterea formularului electronic de comandă de către Client constituie o declarație de intenție obligatorie de a încheia un contract de vânzare la distanță în conformitate cu acești Termeni și condiții.
    2. Contractul de vânzare la distanță este considerat încheiat în momentul acceptării formularului electronic de comandă de către Vânzător, care este confirmat prin afișarea unui mesaj către Client care confirmă acceptarea comenzii și furnizează numărul acesteia.
    3. După încheierea contractului de vânzare la distanță, Clientul primește un e-mail de confirmare a comenzii plasate, care conține: confirmarea acceptării comenzii și confirmarea finală a tuturor elementelor esențiale ale comenzii și a termenilor și condițiilor generale ale contractului de vânzare la distanță încheiat (Termenii și condițiile magazinului online împreună cu anexele 1 și 2), detaliile Vânzătorului, responsabilitatea Vânzătorului pentru calitatea serviciilor, serviciile furnizate de Vânzător după vânzare, precum și modul și efectele retragerii din contract. Instrucțiunile privind modul și efectele retragerii din contract sunt incluse în Anexa nr. 1.
    4. Până când Vânzătorul începe să proceseze comanda:
      1. Clientul poate modifica comanda utilizând soluția tehnică disponibilă pe pagina Formularului electronic de comandă și parcurgând din nou întregul proces de comandă. Comanda se modifică prin plasarea unei noi comenzi, care o înlocuiește pe cea anterioară. Alternativ, plata efectuată de Client este creditată către noua comandă, iar în cazul unei plăți în exces, aceasta este rambursată în contul bancar din care a fost efectuată plata.
      2. Clientul poate anula comanda selectând opțiunea „anulează comanda” disponibilă pe pagina Formular electronic de comandă.
    5. Dacă Clientul anulează comanda, Vânzătorul va rambursa plata primită în termen de 3 zile lucrătoare. Rambursarea se va efectua utilizând aceeași metodă de plată utilizată de Client.
    6. Termenul de procesare a comenzii este de 1 până la 10 zile lucrătoare de la data încheierii contractului.

§ 4. Plata

  1. Magazinul online oferă opțiunea de plată sub formă de plată în avans, ramburs (cu plata în cont după livrare). Opțiunea de plată amânată este posibilă în situații convenite individual cu Vânzătorul.
  2. Plata pentru bunuri se poate efectua în modul selectat la plasarea comenzii pe Formularul electronic de comandă.
  3. Metodele de plată în avans disponibile în prezent în Magazinul online sunt disponibile la https://avilis.ro/ro/payments.html.
  4. După finalizarea procesului de cumpărare, Vânzătorul emite documentul de vânzare corespunzător.
  5. Prețurile afișate în magazinul online pentru un anumit produs sunt prețuri brute și includ TVA.

§ 5. Livrare

  1. Pe formularul electronic de comandă, Clientul selectează metoda de livrare bifând caseta corespunzătoare.
  2. Dacă Clientul nu ridică Bunurile, ceea ce duce la returnarea Bunurilor către Vânzător, Vânzătorul poate să se retragă din contractul de vânzare după ce a solicitat mai întâi Clientului să execute contractul într-un mesaj de e-mail furnizat în timpul procesului de achiziție. Retragerea din contract are loc prin trimiterea unei declarații către Client sub forma unui mesaj de e-mail.
  3. În situația menționată la punctul 2, Vânzătorul este obligat să ramburseze imediat Clientului plata primită pentru Bunurile achiziționate de Client.
  4. Metodele de livrare disponibile în prezent în Magazinul online sunt disponibile la https://avilis.ro/ro/delivery.html.

§ 6. Retragerea din contract - formular electronic de returnare

  1. Un consumator care a încheiat un contract de vânzare la distanță poate renunța la acesta în termen de 14 zile fără a da niciun motiv. În cazul renunțării la un contract de vânzare la distanță, contractul se consideră neîncheiat.
  2. Dreptul de retragere din contract în condițiile specificate la alineatele 6 și 7 din prezenții Termeni și condiții se aplică și antreprenorilor individuali. În cazul în care alineatele 6 și 7 din prezenții Termeni și condiții se referă la Consumator, acestea se aplică și antreprenorilor individuali.
  3. În cazul retragerii din contract, consumatorul va suporta numai costurile directe de returnare a bunurilor.
  4. Declarația consumatorului trebuie să exprime în mod clar intenția acestuia de a se retrage din contract; în special, consumatorul poate:
    1. utiliza formularul electronic de returnare disponibil pe site-ul magazinului online: https://avilis.ro/ro/returns-open.html.
    2. să se retragă din contract utilizând formularul de retragere din Anexa 2 - trimițându-l la sediul social al Vânzătorului.
    3. Vânzătorul va confirma imediat pe un suport durabil primirea declarației de retragere din contract trimisă în modul specificat la punctele 1 și 2.
  5. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți declarația înainte de expirarea acestuia.
  6. Termenul de retragere din contract începe:
    1. pentru un contract în cadrul căruia Vânzătorul emite un articol, fiind obligat să transfere dreptul de proprietate asupra acestuia - din momentul în care Consumatorul sau o terță parte, alta decât transportatorul, indicată de Consumator, intră în posesia Bunurilor, iar în cazul unui contract care:
      1. acoperă mai multe articole care sunt livrate separat, în loturi sau în părți - din momentul în care ultimul articol, lot sau parte este luat în posesie;
      2. constă în livrarea regulată de articole pentru o perioadă determinată de timp - din momentul în care primul articol este luat în posesie;
    2. pentru alte contracte - de la data încheierii contractului.
  7. Formularul de retragere din contract (Anexa nr. 2 la acești Termeni și condiții) și informațiile privind exercitarea dreptului de retragere din contract (Anexa nr. 1 la acești Termeni și condiții) sunt furnizate în format electronic.
  8. În cazul retragerii dintr-un contract de furnizare de conținut digital sau de servicii digitale, vânzătorul poate împiedica consumatorul să continue utilizarea conținutului digital sau a serviciului digital, în special prin împiedicarea accesului consumatorului la conținutul digital sau la serviciul digital.
  9. În cazul retragerii din contractul de furnizare a conținutului digital sau a serviciilor digitale, consumatorul este obligat să înceteze utilizarea conținutului digital sau a serviciilor digitale și să le pună la dispoziția terților.
  10. Dreptul de retragere dintr-un contract de vânzare la distanță nu se aplică contractelor specificate la articolul 38 din Legea din 30 mai 2014 (Jurnalul Oficial din 2019, punctul 134) privind drepturile consumatorilor, inclusiv contractele:
    1. de prestare a serviciilor pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, dacă vânzătorul a prestat integral serviciul cu acordul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea prestării serviciului că, după prestarea serviciului de către vânzător, va pierde dreptul de a se retrage din contract și a luat act de acest lucru.
    2. în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile pieței financiare asupra cărora comerciantul nu are control și care pot apărea înainte de expirarea perioadei de retragere;
    3. în cazul în care obiectul serviciului este un articol neprefabricat, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau care servește la satisfacerea nevoilor individuale ale acestuia;
    4. în cazul în care obiectul serviciului este un articol livrat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
    5. în cazul în care obiectul serviciului este reprezentat de înregistrări audio sau video sau programe de calculator livrate în ambalaje sigilate, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
    6. pentru livrarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport tangibil, pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, dacă vânzătorul a început furnizarea serviciilor cu acordul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea furnizării serviciilor că, odată ce vânzătorul a îndeplinit furnizarea serviciilor, acesta va pierde dreptul de a se retrage din contract și a luat act de acest lucru;
    7. al cărui obiect este un articol care se deteriorează rapid sau are o durată de valabilitate scurtă și în care obiectul serviciului sunt articole care, după livrare, datorită naturii lor, sunt inseparabil legate de alte articole;
    8. pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament;
    9. încheiate prin licitație publică;
    10. pentru prestarea de servicii în domeniul cazării, altele decât cele cu scop rezidențial, transportul de mărfuri, închirierea de mașini, catering, servicii legate de agrement, divertisment, evenimente sportive sau culturale, dacă contractul specifică data sau perioada prestării serviciilor;
    11. în cazul în care obiectul serviciului este reprezentat de băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la momentul încheierii contractului de vânzare și care pot fi livrate numai după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței asupra cărora comerciantul nu are niciun control;

§ 7. Efectele retragerii din contract

  1. În termen de 14 zile de la primirea declarației de retragere din contractul de vânzare a bunurilor, Vânzătorul va rambursa Consumatorului toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare, corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite de Vânzător.
    1. Rambursarea se va efectua utilizând aceeași metodă de plată utilizată de consumator.
    2. În cazul în care Consumatorul utilizează Formularul electronic de returnare pentru a-și exercita dreptul de retragere, fondurile vor fi rambursate utilizând metoda selectată și în contul bancar furnizat de Consumator.
    3. Dacă Vânzătorul nu s-a oferit să preia bunurile de la Consumator, acesta poate reține rambursarea plăților primite de la Consumator până când primește bunurile înapoi sau până când Consumatorul furnizează dovada returnării acestora, oricare dintre aceste situații survine prima.
  2. Vânzătorul poate oferi să colecteze articolul de la Consumator. Cu toate acestea, dacă Vânzătorul nu a făcut o astfel de ofertă, Consumatorul trebuie să returneze articolul Vânzătorului (sau unei persoane autorizate de Vânzător să îl colecteze) imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care s-a retras din contract. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să retrimiteți articolul înainte de expirarea acestuia. Consumatorul trebuie să trimită Bunurile returnate la adresa sediului social al Vânzătorului. Pentru a returna Bunurile Vânzătorului, Consumatorul poate utiliza serviciul Smile.pl.
  3. Consumatorul este responsabil pentru orice reducere a valorii bunurilor rezultată din utilizarea acestora într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.
  4. Consumatorul nu poate renunța la contract dacă conținutul digital sau serviciul digital este furnizat în schimbul plății prețului și dacă neconformitatea conținutului digital sau a serviciului digital cu contractul este nesemnificativă.
  5. Vânzătorul poate solicita returnarea suportului fizic pe care a fost livrat conținutul digital în termen de 14 zile de la primirea declarației consumatorului de retragere din contract. Consumatorul va returna suportul imediat și pe cheltuiala vânzătorului.
  6. Vânzătorul este obligat să ramburseze prețul numai în partea corespunzătoare conținutului digital sau serviciului digital care nu este în conformitate cu contractul și conținutului digital sau serviciului digital a cărui obligație de livrare a încetat ca urmare a retragerii din contract.

§ 8. Reclamații

  1. Reclamațiile privind defectele bunurilor sau neconformitatea bunurilor cu contractul de vânzare la distanță pot fi depuse:
    1. prin intermediul formularului electronic de reclamații;
    2. în scris, la adresa sediului social al Vânzătorului sau prin e-mail la kontakt@avilis.pl.
  2. Reclamația trebuie să specifice defectul pe care, în opinia Clientului, îl prezintă Bunurile, cererile adresate Vânzătorului și, dacă este posibil, să documenteze defectul și să furnizeze dovada achiziționării Bunurilor din Magazinul online. Vânzătorul este obligat să răspundă la reclamație în termen de 14 zile de la primirea acesteia. Dacă nu se furnizează niciun răspuns în termenul menționat mai sus, reclamația se consideră acceptată. Vânzătorul va furniza Clientului un răspuns la reclamație în scris sau pe un suport durabil.
  3. Pașii pe care Clientul trebuie să îi urmeze pentru a depune o reclamație, inclusiv metoda de livrare a Bunurilor care fac obiectul reclamației către Vânzător, sunt indicați în etapele individuale ale Formularului electronic de reclamație.
  4. Dacă Vânzătorul acceptă reclamația ca fiind justificată, costurile de înlocuire, reparație, inclusiv costurile de livrare legate de reclamație, vor fi suportate de Vânzător.
  5. Vânzătorul este răspunzător față de consumator și antreprenorul individual pentru neconformitatea bunurilor cu contractul de vânzare la distanță, în condițiile prevăzute de Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor.
    1. Vânzătorul este răspunzător pentru neconformitatea Bunurilor cu Contractul de vânzare la distanță existent la momentul livrării și dezvăluit în termen de doi ani de la acel moment, cu excepția cazului în care durata de valabilitate a Bunurilor specificată de Vânzător este mai lungă.
    2. Vânzătorul va repara sau înlocui Bunurile în termen de 14 zile de la data acceptării reclamației. Costurile de reparare sau înlocuire, inclusiv în special costurile de expediere, transport, manoperă și materiale, vor fi suportate de Vânzător.
    3. Consumatorul va pune la dispoziția Vânzătorului Bunurile care fac obiectul reparației sau înlocuirii. Vânzătorul va colecta Bunurile pe cheltuiala proprie.
  6. Vânzătorul este obligat să livreze Bunuri fără defecte și este răspunzător față de Antreprenor pentru defectele Bunurilor achiziționate în condițiile specificate în Codul civil.
  7. Livrarea de conținut digital sau servicii digitale către consumator sau antreprenor individual se reglementează de dispozițiile Legii din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor.
    1. Conținutul digital este considerat livrat atunci când Conținutul digital sau un mijloc de accesare sau descărcare a Conținutului digital a fost pus la dispoziția Consumatorului sau unui dispozitiv fizic sau virtual ales de Consumator în acest scop, sau când Consumatorul sau un astfel de dispozitiv a obținut acces la acesta.
    2. Un serviciu digital este considerat livrat atunci când consumatorul sau un dispozitiv fizic sau virtual pe care consumatorul l-a selectat în mod independent în acest scop a obținut acces la acesta.
    3. Vânzătorul va aduce conținutul digital sau serviciul digital în conformitate cu contractul în termen de 21 de zile de la data la care vânzătorul a fost informat de consumator cu privire la neconformitatea cu contractul, fără a cauza inconveniente nejustificate consumatorului, ținând seama de natura și scopul conținutului digital sau al serviciului digital. Costurile de aducere a conținutului digital sau a serviciului digital în conformitate cu contractul sunt suportate de vânzător.

§ 9. Recenzii

  1. O opinie cu privire la gestionarea unei comenzi sau o opinie cu privire la Produse poate fi postată în timpul unei vizite la Magazinul online, făcând clic pe interfața de lângă Produse sau făcând clic pe linkul din mesajul de e-mail. Adăugarea unei Opinii este voluntară și gratuită. În cadrul unei singure comenzi, Clientul poate adăuga Opinia menționată mai sus o singură dată.
  2. Ca parte a recenziei menționate mai sus, Clientul poate acorda o evaluare sub forma a 1 până la 5 stele și poate adăuga o declarație verbală limitată la 65.535 de caractere.
  3. Evaluările sunt stocate și prezentate public pe site-ul magazinului online, precum și pe site-urile https://zaufaneopinie.smile.pl și https://trustedreviews.smile.pl.
  4. Vânzătorul verifică Recenziile utilizând adresa de e-mail care a fost utilizată în procesul de achiziție pentru Produsul respectiv. O Recenzie postată de o persoană care utilizează adresa de e-mail care a fost utilizată în procesul de achiziție este marcată pe site-ul web al Magazinului cu comentariul „recenzie confirmată prin achiziție”. Orice altă recenzie este marcată ca „recenzie neconfirmată prin achiziție”.
  5. Vânzătorul poate publica recenzii ale unui anumit produs din alte magazine online ale sale.
  6. Vânzătorul nu modifică conținutul opiniilor sau numărul de stele acordate.
  7. Clientul este singurul și independent responsabil pentru declarațiile făcute în recenzie. Vânzătorul are dreptul să elimine recenziile în conformitate cu prevederile legii și cu acești Termeni și condiții.
  8. Este inacceptabil să se posteze conținut fals, înșelător, vulgar, agresiv, ofensator sau considerat în mod clar contrar bunelor maniere. De asemenea, este inacceptabil să se posteze conținut ilegal, care încalcă drepturile terților sau constituie un act de concurență neloială.
  9. Clientul se angajează să nu posteze conținut care conține linkuri către site-uri web externe de natură promoțională sau publicitară sau care conțin date personale ale terților.
  10. La cererea expresă a Clientului, conținutul Recenziei poate fi ascuns de alți utilizatori ai Magazinului, dar evaluarea cu stele va fi inclusă în evaluarea generală a Magazinului și a Produselor.

§ 10. Proprietate intelectuală

  1. Clientul declară că nu are niciun drept, inclusiv drepturi de autor sau drepturi conexe, asupra Evaluărilor și comentariilor postate de acesta, cu excepția dreptului de a utiliza Magazinul online în modul specificat în Termenii și condițiile. Clientul nu are dreptul să înregistreze, reproducă, partajeze, publice sau distribuie conținutul în niciun fel, cu excepția cazului în care acest drept rezultă din prevederile legii sau din Termenii și condițiile.
  2. Clientul nu are dreptul să interfereze cu conținutul în niciun fel, în special, nu are dreptul să interfereze cu conținutul, structura, forma, grafica, mecanismul de funcționare sau alte elemente ale Magazinului online.
  3. Prin publicarea de recenzii în magazinul online, care constituie opere în sensul Legii din 4 februarie 1994 privind drepturile de autor și drepturile conexe, Clientul acordă Vânzătorului o licență neexclusivă, gratuită și nelimitată în timp și teritoriu pentru utilizarea acestor opere de către Vânzător, împreună cu dreptul de a acorda o sublicență, care include punerea la dispoziția publicului a operei, astfel încât oricine să poată avea acces la aceasta la locul și în momentul ales (Internet). Licența este acordată în legătură cu toate domeniile de exploatare cunoscute la momentul acordării sale, în special următoarele domenii de exploatare:
    1. în domeniul înregistrării și reproducerii operei prin orice tehnică - în special prin tipărire, reprografie, înregistrare magnetică, tehnici digitale, adică utilizând orice tehnici pe orice suport audiovizual sau vizual, în special pe discuri audiovizuale, CD-uri, discuri de computer, rețele multimedia, inclusiv internetul și serviciile online conexe, precum și reproducerea, fixarea, utilizarea pe internet, publicitatea, reproducerea înregistrărilor electronice în memoria computerului și pe rețelele interne și externe,
    2. utilizarea integrală sau parțială a operei sau a oricăror elemente ale acesteia, cu posibilitatea de modificare rezultată din natura mediului internet - în toate publicațiile, în special în publicațiile digitale și pe internet, în buletine și informații, independent sau în combinație cu alte opere sau părți ale operelor; utilizarea integrală sau parțială în scopuri de promovare și publicitate, în special sub formă de publicitate audiovizuală, audio și media.
    3. în ceea ce privește distribuirea originalului sau a copiilor pe care este înregistrată opera - introducerea pe piață, împrumutul, închirierea originalului sau a copiilor,
    4. în ceea ce privește distribuirea operei într-un mod diferit de cel specificat mai sus - interpretarea publică, expunerea, afișarea, reproducerea și difuzarea și redifuzarea, precum și punerea operei la dispoziția publicului într-un mod care permite tuturor să aibă acces la aceasta la locul și în momentul ales de ei,
    5. utilizarea operelor în scopuri promoționale și de marketing;
  4. Ștergerea unui cont de către client sau a unei opinii în conformitate cu capitolul 9, punctul 8 nu afectează valabilitatea licenței de mai sus.

§ 11. Termeni și condiții de vânzare în modelul de abonament

  1. Vânzătorul poate furniza Clientului un serviciu electronic sub forma unui Abonament.
  2. Utilizarea abonamentului permite livrarea regulată a bunurilor selectate, la intervale specificate de client, fără a fi necesară plasarea de comenzi suplimentare până la sfârșitul abonamentului. Plata abonamentului se efectuează exclusiv prin intermediul mecanismului de plăți recurente și numai printr-un singur card.
  3. Deconectarea cardului de la abonament duce la încetarea abonamentului.
  4. Tranzacțiile de plată recurentă vor fi executate numai după ce titularul cardului s-a înregistrat la serviciul Operatorului (sau la entitatea prin care Operatorul procesează tranzacțiile). Scopul înregistrării este de a verifica dacă Clientul care comandă plata recurentă este titularul autorizat al cardului care va fi debitat. Înainte de a înregistra cardul pe site-ul web de tranzacții, clientul trebuie să își dea consimțământul pentru debitări periodice prin activarea serviciului de plăți recurente. Consimțământul este stocat pe site-ul web al operatorului.
  5. Clientul creează un abonament selectând această formă de achiziție în formularul electronic de comandă. Confirmarea creării abonamentului este trimisă imediat la adresa de e-mail a clientului furnizată la plasarea primei comenzi de abonament.
  6. Clientul gestionează abonamentul prin intermediul contului său, în conformitate cu opțiunile disponibile.
  7. Abonamentul se face pe o perioadă nedeterminată.
  8. Vânzătorul trimite Clientului un mesaj e-mail despre crearea unei Comenzi de abonament, specificând obiectul, cantitatea, prețul, data livrării și data planificată pentru colectarea fondurilor de pe Card - cu cel puțin 3 zile înainte de colectarea fondurilor de pe Card.
  9. Clientul poate rezilia abonamentul în orice moment. Rezilierea abonamentului de către client echivalează cu retragerea consimțământului pentru încasări ulterioare în cadrul plăților recurente. În această situație, nu se va mai crea nicio comandă de abonament.
    a). Abonamentul este reziliat de Client selectând opțiunea „Reziliați abonamentul” din setările Abonamentului, care sunt disponibile după ce Clientul se conectează din Contul său.
    b). Clientul poate rezilia abonamentul și contactând serviciul clienți al magazinului prin e-mail kontakt@avilis.pl.
  10. Vânzătorul poate decide să întrerupă oferirea abonamentului.
  11. Modificările aduse abonamentului, inclusiv modificările prețului abonamentului, se vor face numai cu acordul prealabil expres al clientului.
  12. Dacă încercarea de a debita cardul eșuează, Clientul va fi informat prin e-mail că plata nu poate fi colectată. Posibile motive pentru eșecul colectării plății includ: fonduri insuficiente pe card, expirarea cardului sau probleme tehnice.
  13. Imposibilitatea de a încasa fondurile de pe Card va duce la anularea Comenzii de abonament.
  14. Comanda de abonament va fi procesată numai după ce fondurile au fost debitate cu succes de pe Card.

§ 12. Dispoziții finale

  1. Prezentele Condiții de utilizare intră în vigoare la data de 2025.10.20.
  2. În cazul în care orice prevedere a acestor Termeni și condiții este modificată sau invalidată printr-o decizie a unei autorități competente sau a unei instanțe judecătorești, restul prevederilor vor rămâne în vigoare și vor fi obligatorii pentru Vânzător și Client.
  3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și condiții. Toate acordurile încheiate înainte de data intrării în vigoare a noilor Termeni și condiții vor fi executate pe baza Termenilor și condițiilor în vigoare la data încheierii acordului.
  4. Legea aplicabilă soluționării oricăror litigii legate de Termenii și condițiile este legea poloneză. Aceste litigii vor fi soluționate de instanța locală competentă. Un Client care este Consumator poate utiliza, de asemenea, mijloace extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și de urmărire a creanțelor. Toate informațiile privind metodele extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și de urmărire a pretențiilor pot fi găsite pe site-ul web al Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor la: www.uokik.gov.pl. În același timp, dorim să vă informăm că aceste proceduri sunt voluntare și că ambele părți trebuie să fie de acord cu ele.

§ 13. Anexa 1 - Informații privind exercitarea dreptului de retragere din contract

  1. Consumatorului și antreprenorului individual li se acordă dreptul de a se retrage din contract în următoarele condiții.
    Aveți dreptul de a vă retrage din acest contract în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv. Termenul limită pentru retragerea din contract expiră după 14 zile:
    1. în cazul unui contract de vânzare, de la data la care ați intrat în posesia bunurilor sau la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dvs., a intrat în posesia bunurilor;
    2. în cazul unui contract care obligă la transferul dreptului de proprietate asupra mai multor bunuri livrate separat, de la data la care ați intrat în posesia ultimului bun sau la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dvs., a intrat în posesia ultimului bun;
    3. în cazul unui contract care obligă la transferul dreptului de proprietate asupra bunurilor livrate în loturi sau în părți, de la data la care ați intrat în posesia ultimului lot sau a ultimei părți sau de la data la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dvs., a intrat în posesia ultimului lot sau a ultimei părți;
    4. în cazul contractelor de livrare periodică a articolelor pe o perioadă determinată, de la data la care ați intrat în posesia primului articol sau la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dvs., a intrat în posesia primului articol;
    5. în cazul contractelor de prestare de servicii sau de furnizare de conținut digital care nu sunt livrate pe un suport material - de la data încheierii contractului.
  2. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați, și anume: AllTrade Ryszard Sołtysik, Gliwicka 228, 40-860 Katowice, tel. , kontakt@avilis.pl despre decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract printr-o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).
  3. Puteți utiliza modelul de formular de retragere, dar acest lucru nu este obligatoriu.
  4. De asemenea, puteți completa formularul electronic de returnare disponibil pe site-ul magazinului online: https://avilis.ro/ro/returns-open.html. Dacă utilizați această opțiune, vă vom trimite imediat confirmarea primirii informațiilor despre retragerea dvs. din contract pe un suport durabil.
  5. Pentru a respecta termenul de retragere din contract, este suficient să trimiteți informații privind exercitarea dreptului dvs. de retragere din contract înainte de expirarea termenului de retragere din contract.
  6. Dacă vă retrageți din acest contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs., inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea dvs. a unei metode de livrare diferite de cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de noi), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care am fost informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă exercita dreptul de retragere din acest contract. Vom efectua rambursarea utilizând același mijloc de plată pe care l-ați utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel.
  7. În cazul contractelor care necesită transferul dreptului de proprietate asupra bunurilor, în cazul în care nu ne-am oferit să colectăm bunurile în cazul retragerii din contract, vom reține rambursarea până când vom primi bunurile sau până când ne veți furniza dovada returnării acestora, oricare dintre aceste situații survine mai întâi.
  8. Vă rugăm să returnați articolul la: AllTrade Ryszard Sołtysik, Gliwicka 228, 40-860 Katowice imediat și, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile de la data la care ne-ați informat despre retragerea dvs. din acest contract. Termenul limită este respectat dacă returnați bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Veți suporta costurile directe ale returnării bunurilor.
  9. Datorită greutății și dimensiunilor bunurilor, în cazul retragerii din contract, returnarea bunurilor poate implica costuri mai mari decât o livrare poștală standard. Dacă doriți să utilizați servicii de curierat, poate fi necesar să trimiteți coletul pe o paletă, ceea ce este mai scump decât o livrare poștală standard.

§ 14. Anexa 2 - Model de formular de retragere

pixel